Van Steenis Depot

2333 CC Leiden

Voor vragen over de boeklockers: 071-5272813

Lenen

In het Van Steenisgebouw bevindt zich een afhaallocatie van de Universitaire Bibliotheken Leiden. Wanneer u bibliotheekmaterialen hier wilt komen ophalen, kiest u bij het plaatsen van uw aanvraag in de catalogus voor pick-up location 'Van Steenis Depot'. De boeken worden voor u klaargelegd in één van de boeklockers. Om materialen af te kunnen halen hebt u altijd uw geldige en geactiveerde LU-Card nodig.

Uitleenbare materialen die op werkdagen vóór 16:00 uur zijn aangevraagd liggen de volgende werkdag vanaf 16:00 uur voor u klaar in een locker. Zodra een aangevraagd item beschikbaar is sturen wij u een e-mail.

Neem bij eventuele problemen of vragen over de boeklockers contact op met de infobalie van de Universiteitsbibliotheek (UB): 071-5271813.