Bibliotheek

Rond Bevrijdingsdag en Hemelvaart

29 april 2024

Bevrijdingsdag

Op zondag 5 mei, Bevrijdingsdag, zijn alle locaties van de Universitaire Bibliotheken Leiden gesloten.

Hemelvaart

Op donderdag 9 mei en vrijdag 10 mei is de Universiteitsbibliotheek (UB) geopend op de gebruikelijke tijden. De andere bibliotheeklocaties zijn gesloten.

5 mei Alle locaties zijn gesloten
9 en 10 mei

Universiteitsbibliotheek (UB): geopend

Alle andere locaties: gesloten

Aangevraagde materialen

Op 9 en 10 mei komen aangevraagde, uitleenbare bibliotheekmaterialen binnen de UB als gebruikelijk beschikbaar. Aanvragen voor en vanaf andere locaties lopen in verband met de sluitingsdagen enkele dagen vertraging op.

Sluiting Leeszaal Bijzondere Collecties

In verband met verbouwingswerkzaamheden is de Leeszaal Bijzondere Collecties van 6 tot en met 17 mei gesloten. Er is slechts beperkte dienstverlening mogelijk. Neem voor vragen contact op met de Leeszaal Bijzondere Collecties. Op 9 mei (Hemelvaart) en op 10 mei is de leeszaal volledig gesloten.