Hoe reserveer ik een studieplek?

Op al onze locaties hebben we fijne studieplekken. Of je nu alleen of in een groep wilt werken of een computer nodig hebt, je vindt de perfecte plek in de bibliotheek. Sommige studieplekken moet je wel eerst reserveren.

Studieplekken met een computer, individuele studieruimtes en samenwerkruimtes moeten altijd van tevoren gereserveerd worden. Tijdens de drukke tentamenperiodes moeten de meeste normale studieplekken ook gereserveerd worden.

Je kunt een studieplek reserveren via ons online reserveringssysteem, of download the app via de App Store of Google Play. Daar selecteer je een bibliotheek naar keuze, log je in met je ULCN-account en kies je een studieplek. Als je eenmaal bij de bibliotheek bent, is je geactiveerde LU-Card het enige dat je nodig hebt om de bibliotheek in te kunnen.

Let op: Reserveren kan vanaf twee dagen van tevoren. Als je reservering afgelopen is, kun je weer reserveren voor een nieuw tijdsblok.

Heb je een vraag over het reserveren van een studieplek? Bekijk de supportpagina of stel je vraag online

Studieplekken in de faculteitsgebouwen

Wist je dat je in alle faculteitsgebouwen, Plexus en Beehive ook studieplekken en vrije collegezalen kunt reserveren voor studeren en samenwerken?

Lees meer op de studentenwebsite

Reserveer een studieplek

Bekijk de video op de oorspronkelijke website of