Bibliotheek

Fietsparkeren omgeving UB

21 januari 2022

Voor de vernieuwing van de Humanities Campus worden de komende periode diverse werkzaamheden rondom de Universiteitsbibliotheek (UB) uitgevoerd. In verband met de werkzaamheden is een deel van de fietsenrekken bij de UB tijdelijk verwijderd.

In de week van 24 tot en met 28 januari wordt er gewerkt aan warmte-koudeopslag, een duurzame energievoorziening voor de Humanities Campus en de UB.

Alternatieven

U kunt gebruikmaken van de tijdelijke stalling tussen de UB en de Matthias de Vrieshof en van de inpandige fietsenstallingen in Lipsius en Reuvens. Deze locaties worden met borden aangegeven.

De fietsenstalling voor de UB wordt in mei weer ingericht. Aan de zijde van de Van Eyckhof worden bouwketen geplaatst voor de renovatie van de Van Eyckhof; de fietsplekken hier zijn voor langere tijd niet beschikbaar.