Bibliotheek Wijnhaven, Den Haag

Postbus 13228
2501 EE Den Haag

Toegang tot de Bibliotheek Wijnhaven

Voor het bezoeken van de bibliotheek hebt u altijd uw geldige en geactiveerde LU-Card nodig. De toegang tot de bibliotheek is verbonden aan de toegang tot het gebouw Wijnhaven

Studieplekken zonder computer kunnen buiten tentamenperiodes vrij worden gebruikt door alle bezoekers die toegang hebben tot de bibliotheek.

Computerwerkplekken kunnen alleen worden gebruikt, na online reservering, door studenten van de Universiteit Leiden. Enkele computerplekken, herkenbaar aan een witte sticker, zijn beschikbaar voor overige bezoekers.

Groepsruimtes in de Bibliotheek Wijnhaven kunnen door studenten van de Universiteit Leiden worden gereserveerd bij de receptie van gebouw Wijnhaven.

Tijdens tentamenperiodes gelden enkele toegangsrestricties

De meeste studieplekken zijn in tentamentijd alleen beschikbaar voor studenten van de Universiteit Leiden, na online reservering. Enkele studieplekken blijven ook in tentamentijd beschikbaar voor overige bezoekers, uitgezonderd de groepen voor wie een toegangsrestrictie geldt. De vrij beschikbare werkplekken zijn herkenbaar aan een witte sticker.

Aankomende tentamenweken
  • 13 mei tot en met 30 juni 2024

In het gebouw Wijnhaven kunt u op diverse plekken printen, scannen en fotokopiƫren. De LU-Card is ook de print- en kopieerkaart.