De Science Library heeft 2 locaties: LMUY en Snellius

We gaan verhuizen!

De bibliotheeklocaties in LMUY en Snelllius zullen vanaf 8 april 2024 zijn gesloten. Na een week van verhuizen en inrichten zal onze gloednieuwe bibliotheek op 15 april open zijn.

Meer informatie volgt binnenkort.

Locatie LMUY

Bezoekadres Postadres
LMUY (1e etage)
Einsteinweg 55
2333 CC Leiden
071 527 43 66 / 43 67
2300 RA Leiden

Studieplekken

Studieplekken zonder computer kunnen buiten tentamenperiodes vrij worden gebruikt door alle bezoekers die toegang hebben tot de bibliotheek.

Computerwerkplekken kunnen alleen worden gebruikt, na online reservering, door studenten van de Universiteit Leiden. Enkele computerplekken, herkenbaar aan een witte sticker, zijn beschikbaar voor overige bezoekers.

Tentamenperiodes

Tijdens tentamenperiodes gelden enkele toegangsrestricties

De meeste studieplekken zijn in tentamentijd alleen beschikbaar voor studenten van de Universiteit Leiden, na online reservering. Enkele studieplekken blijven ook in tentamentijd beschikbaar voor overige bezoekers, uitgezonderd de groepen voor wie een toegangsrestrictie geldt. Deze werkplekken zijn herkenbaar aan een witte sticker.

Locatie Snellius (collecties Wiskunde en Informatica)

Bezoekadres Postadres
Niels Bohrweg 1