Nieuw bibliotheeksysteem in gebruik

Op 18 juli heeft de UBL een nieuw bibliotheeksysteem in gebruik genomen. Voor gebruikers is er weinig veranderd. Wel is het mogelijk dat gedurende de eerste dagen een aantal zaken in de Catalogus nog niet optimaal is. De komende dagen zullen deze ongemakken worden verholpen.

Tijdelijke ongemakken

Mogelijk zijn nog niet alle records in de Catalogus zichtbaar of is de sortering niet optimaal. Ook staat soms ten onrechte aangegeven dat een item digitaal beschikbaar is  (‘View online’) en is de benaming van Libraries en Locations nog niet optimaal. Wanneer u als gebruiker niet ingelogd bent in de Catalogus lijkt het soms of bepaalde items uitleenbaar zijn, terwijl dat niet zo is. Wanneer u vervolgens inlogt, staat wél duidelijk aangegeven dat het item niet uitgeleend wordt. Excuses voor het eventuele ongemak. De komende dagen wordt dit opgelost.